Narůstá Vám latence (ping) při hraní WoT?

Při hraní World of Tanks se občas stává, že ping (latence) značně stoupá. Tento problém jsem řešil již několikrát s hráči a jak je vidět, je spousta lidí, která tento problém zaznamenala, alespoň podle podpory na fóru WoT. Stavá se mi však, že narůstá latence i v případě, že haji já a můj syn a to tak, že jemu například vyskočí z cca 30-50ms na 300-800ms a jeho FrameRate (počet snímků) značně klesne, ale na mém PC zůstane latence nízká a FR vysoký. Tuto chybu přičítám nejen podle podpory WoT, ale i dle svého uvážení, chybě na straně serveru.Pokud by narostla nám oběma, je zřejmá chyba na trase. V prvním případě, tedy kdy jednomu z nás jde vše OK a druhému nikoli, jsem zjistil, že chyba na jednom počítači vznikala přímo na něm a sice se spouštěla opravdu v nevhodný čas antivirová kontrola. Stávalo se to ale i vícekrát po nastavení jiného plánu. Zde zase byl na vině internetový prohlížeč, ve kterém byl spuštěný FlashPlayer (YouTube či jakékoli jiné stránky s videi a nebo i jen hudbou a to včetně pozastavených nebo vypnutých). Proto pokud máte stejné problémy, nejprve zkontrolujte, zda Vám na pozadí neběží nějaký proces, který by toto mohl způsobovat. Většinou je chyba na straně počítače u klienta, ale občasné zakolísání jsem zaznamenal ikdyž zcela jistě na pozadí nic CPU nevytěžovalo. Zde může být na vině nedostatečný výkon CPU či GPU, podle podpory na WoT, ale stejně tak chyba při spojení na jednotlivé klienty, ikdyž druhý je OK. Další možností, hlavně pokud pouze narůstá latence, ale FR zůstává stejný je vina na straně spojení na servery WoT v internetu.

[important]Zde je návod, jak problém zjistit přímo z fóra WoT. Prosím pokud tuto utilitu použijete, tak nejprve než se budete vytvářet s požadavkem na technické podpoře WoT, zašlete níže jmenovaný soupis na moji adresu admin@ethostream.cz a já zjistím, zda není problém na naší straně, pokud nebude, teprve potom Vám dám vědět, abyste zaslali požadavek na fórum technické podpory WoT. Nic totiž člověka nevytočí tak, jako v nevhodnou chvíli lag.[/important]
Jak vytvořit PingPlotter report?

Report z programu PingPlotter nám pomůže analyzovat trasu a její průběh, kterou musí urazit data z vašeho počítače na náš herní server. K úspěšnému vytvoření reportu z programu PingPlottr prosím následujte tyto kroky:

1. Nainstalujte následující program na vašem počítači:

http://www.pingplotter.com/downloads/pngplt_std.exe

2. Ukončete všechny aplikace, včetně torrentů, DC-klienty, Skype, ICQ, internetový prohlížeč (IE, Mozilla Firefox, Opera), e-mailový klient, atd.

3. Spusťte program, a maximalizujte jej na celou obrazovku.

4. Do pole „Address to Trace“ (levý horní roh) napište „login.p1.worldoftanks.eu – login.p2.worldoftanks.eu“.

5. V poli „Trace Interval“ nastavte 1 sekundu.

6. Stiskněte tlačítko „Trace“ (v levém dolním rohu) nebo „Enter“.

7. Nechte program běžet alespoň 15 minut zatímco budete hrát (nebo se pokuste připojit).

8. Uložte výsledkek v PP2-file. (Menu Soubor, „Save Sample Set“) a přiložte ho ke svému tiketu.

Přečtěte si prosím tento článek (Jak mohu zaslat požadavek na podporu?) obsahující návod, jak vytvořit požadavek pro zákaznickou podporu.

Přímý odkaz na tento článek: https://www.sympatika.cz/2013/08/19/narusta-vam-latence-ping-pri-hrani-wot/

Domácnosti mají nyní možnost navýšených tarifů pro nové i stávající zákazníky. Nové přípojky jsou budovány na již navýšené technologii. Stávajícím zákazníkům je technoplogie průběžně upgradována a tarify jsou jim navyšovány automaticky. Z vaší strany není třeba žádné akce :) ale pokud nám řeknete díky, uděláte nám tím radost  ;)