Kyslíci podali žalobu na ČTÚ…

Uvedl tak web LUPA.CZ  v článku O2 plní sliby. Podává žalobu na ČTÚ kvůli údajné nečinnosti a dle mého názoru už drzost Kyslíků nemá obdoby. Grafy uvedené v článku mluví jasně.

Z grafu je evidentní, že ČTÚ ročně zpracuje na 250000 návrhů o peněžitá plnění. Tedy pracuje efektivně a v průměru zpracuje návrhů za rok stejný počet. V roce 2015 už by tak vyřídilo podle toho vše. Kyslíkům tedy došel čas. Navíc je evidentní jedna věc. Žalob za rok 2012 bylo cca 300 000 nových. Další rok už jen 100 000 a roky následující po 50 000. Proč asi že? ČTÚ je tím kdo určuje, zda je nárok pro operátora legitimní. Kyslíkům došlo, že když teď vidí vše a ne jen ty, na které si u ČTÚ zákazníci stežovali, nemá cenu je po zákaznících vymáhat. Kyslíci tak ročně okradou o 250 000 zákazníků méně. ČTÚ pracuje pro lidi, což se samosebou kyslíkům nelíbí, neboť to nemůžou zkoušet na ty, kteří by se jinak na ČTÚ neobrátili, což takhle nemusejí (když ČTÚ dělá kontrolu u všech a všeho). Více práce pro ČTÚ to jistě je, ale více pracovních míst pro lidi a 5x méně okradených zákazníků ročně. Myslím si osobně, že předat agendu vymáhání dluhů za telekomunikační služby ČTÚ byl jeden z mála dobrých činů našich vládních činitelů. Rozhodně by tomu tak mělo v rámci ochrany spotřebitele zůstat. Hlavním cílem Kyslíků samozřejmě je, aby se kontrola opět přenesla na soudy, které v telekomunikacích nemají povědomí a budou rozhodovat nikoli správně, ale ve prospěch operátora. ČTÚ už se skluzu zbavilo a Kyslíkům tak vzalo v příštím roce vítr z plachet, proto museli podat žalobu teď. Příští rok už by nebyla oprávněná (a z hlediska spotřebitele není asi ani teď, ale to je můj osobní názor, jako vše zde uvedené)

Původně jsem výše uvedené psal na mobilním telefonu jako komentář k článku uvedeném na webu LUPA.CZ jako JingleGY

Přímý odkaz na tento článek: https://www.sympatika.cz/2016/09/07/kyslici-podali-zalobu-na-ctu/

Domácnosti mají nyní možnost navýšených tarifů pro nové i stávající zákazníky. Nové přípojky jsou budovány na již navýšené technologii. Stávajícím zákazníkům je technoplogie průběžně upgradována a tarify jsou jim navyšovány automaticky. Z vaší strany není třeba žádné akce :) ale pokud nám řeknete díky, uděláte nám tím radost  ;)