Neplatiči a dlužníci

Klient je povinnen za službu platit. Je na něm aby si platby hlídal. Poskytovatel služby nemá povinnost jej k tomu vyzývat. Poskytovatel nemá povinnost zasílat upomínky ani jinak klienta dlužníka kontaktovat před předáním celé věci soudu, nicméně se o to budeme snažit a vše se budeme snažit řešit mimosoudně, pokud ze strany dlužníka bude jen trochu dobré vůle. V tom případě můžeme část dluhu i odpustit nebo se dohodnout na splátkách.

Pokud ale budeme ignorováni, naše jednání přestane být vztřícné.  Věříme ze u 99,5% našich klientů k nejhoršímu nikdy nedojde. Prosím uvědomte si, že řádně podaná reklamace služby, a její svévolné ukončení neplacením je poněkud rozdíl. Pokud se na toto bude kdokoli vymlouvat ať věří, že jeho výmluva bude neobstojná neboť je zřejmé, že není při částkách které klienti platí technicky možné sledovat funkcionalitu každé jednotlivé přípojky. O problému musí dát klient vědět. Takto monitorovány jsou pouze linky pro firemní klientelu. Tím, že máte smluvu sepsanou na IČO a máte linku ve firmě nedělá z této linky linku firemní.

Neplatič je klient, který delší dobu z nějakého důvodu neplatí za poskytnutou službu nebo je pravidelně v dlouhém prodlení. Tato kategorie je automaticky generovaná (v testovacím provozu ručně schvalována) podle data splatnosti služby, které překročí 3 po sobě jdoucí zůčtovací období nebo je vynecháno více než 3 platební období. (např. chybí uhradit 3 měsíční paušály ať již po sobě, nebo při nepravidelných platbách 3 náhodně vynechané během roku) Takovýto klient neplatič je ale stále našim klientem a služba připojení k internetu je u něho stále bez omezení. (je pouze kontaktován elektronickou poštou, SMS nebo je mu voláno a ve finále zaslán dopis klasickou poštou na korespondenční adresu)

Dlužník je klient, u kterého již finanční obnos překročil rozumnou hodnotu nebo je v prodlení příliš dlouho. (kontaktovat jej výše uvedeným způsobem nebylo možné) Takovému klientovi je v případě, že ho nebylo možné kontaktovat jinou formou přesměrována http komunikace na portu 80 (tedy klasické www) na stránku s upozorněním, že nás má kontaktovat on. V případě, že již klient opustil nebo po tomto opustí naši síť bez řádné výpovědi, která je podmíněná vyrovnáním dluhu, je mu účtováno ještě tolik paušálů, kolik uběhne času do doby než dá řádnou výpověď, a to i potom, co z jeho adresy již není datová komunikace. Klient je ovšem povinnen tuto dlužnou částku uhradit. V případě, že toto neučiní do 9 měsíců od jeho poslední platby, bude záležitost postoupena soudu. Toto řízení i s dlužnou částkou v konečném důsledku zaplatí klient.

 

Přímý odkaz na tento článek: https://www.sympatika.cz/neplatici-a-dluznici/

Domácnosti mají nyní možnost navýšených tarifů pro nové i stávající zákazníky. Nové přípojky jsou budovány na již navýšené technologii. Stávajícím zákazníkům je technoplogie průběžně upgradována a tarify jsou jim navyšovány automaticky. Z vaší strany není třeba žádné akce :) ale pokud nám řeknete díky, uděláte nám tím radost  ;)